Stos #2

Dzięki uprzejmości wydawnictw SQN, Muza i Akurat oraz pani bibliotekarce, która przygotowała dla mnie kilka pozycji udało mi się zebrać taki stosik  do przeczytania:

stos2

Stos z lewej od dołu:

1. Troje, Sarah Lotz. Książka otrzymana od wydawnictwa Akurat. Jestem bardzo ciekaw tej pozycji.

2. Cięcie, Veit Etzold, od wydawnictwa Akurat. Książkę już kończę, więc niedługo ją opisze.

3. Co mówią umarli, Rafael Estrada. od wydawnictwa Muza. Zapowiada się ciekawy kryminał.

4. Drzewo Migdałowe od wydawnictwa SQN.

Z biblioteki: Stos po prawej od dołu

1,2,3,4. Cała seria Kłamcy autorstwa Jakuba Ćwieka. Po Kłamcy 2,5 nie miałem wyjścia, jak zaopatrzyć się w resztę i rozerwać się trochę od tych postapokalips i innych mrocznych tematów:)

5. Szukając Alaski, John’a Green. Czytałem opinię na jej temat i zapragnąłem przeczytać.

6. Ostatnią pozycje wypatrzyłem na blogu Lolanty i jest to książka 44 Scotland Street. Autorem jest Alexander McCall Smith. Lubie takie angielskie klimaty, więc muszę to koniecznie przeczytać.

To na tyle, jest co czytać, a jeszcze na dniach spodziewam się kilku pozycji, więc podejrzewam, że nie grozi mi brak lektury na najbliższy czas:)

7 myśli nt. „Stos #2

  1. Troje jeszcze musi poczekać na swoją kolei, ale nie mogę się doczekać, żeby ja ‚napocząć’:) Jeden teraz czytam „Drzewo Migdałowe” i mogę powiedzieć po lekturze 3 rozdziałów, że książka uderza mocno w emocjonalne struny a styl autorki bardzo dobrze oddaje klimat wydarzeń.

  2. Jestem ciekawa recenzji książki, pt. „Troje” 🙂 nasłuchałam się tyle dobre i złego na temat tej książki, że koniecznie chcę poznać Twoją opinię na jej temat.

Skomentuj

