Stos #3

Lipiec rozpoczynam od stosu książek z nadzieją i w sumie z postanowieniem, że przeczytam przynajmniej 7 książek w tym miesiącu. Żeby wykonać zamierzenie pewnie będę musiał wykorzystać każdą okazję by złapać chociaż kilka stron więcej i zrezygnować z mniej istotnych rzeczy:) A warto bo oprócz poprzednich kilku książek ze stosu #2 czekają na mnie wydane w tym roku smakowite tytuły, oprócz World War Z, który został wydany w 2013, ale w tym zestawie ta właśnie książka budzi we mnie największą ochotę przeczytania. W moim jednak przypadku to standardowa reakcja na książke o tematyce zombie apokalipsy:D

stos3

Przechodząc do sedna prezentuje książki od dołu:

1. Szczęśliwa Ziemia , Łukasza Orbitowskiego  od wydawnictwa SQN. Książka została nominowana do nagrody im. Janusza Zajdla.

2. Również od wydawnictwa SQN, Colin McRae Autobiografia legendy WRC. Pozycja z którą chciałem się zapoznać ze względu na wielki sentyment związany z grą na PSX, w którą swego czasu zagrywałem się oraz ciekawość jak to jest być kierowcą rajdowym:)

3. T.J Murphy, Sprawność. Siła. Witalność. Jak Crossfit zmienił moje życie również od wydawnictwa SQN. Interesują mnie różne techniki rozwoju sprawności oraz historie w których ludzie piszą o wpływie na swoje życie sportu, więc nie ma to tamto, trzeba przeczytać:D

4. Kolejną pozycje Szum autorstwa Wayward’a Pines’a udało mi się wygrać na Lubimy Czytać, a przywędrowała do mnie z wydawnictwa Otwarte . Bardzo lubię serial Miasteczko Twin Peaks stąd moje zainteresowanie Szumem, który klimatem jest do niego porównywany.

5. Ostatni tytuł ze stosu, to już kultowa książka Max’a Brooks’a World War Z, którą osobiście sobie sprezentowałem. To już najwyższy czas!:)

To na tyle:) Wracam do Trojga Sarah Lotz, którą niedługo opisze.

4 myśli nt. „Stos #3

  1. Same wspaniałości! Szczególnie „World War Z” – BARDZO polecam + na dokładkę również Brooksa „Zombie Survival” 🙂 I „Szczęśliwa Ziemia” – REWELACJA! Jest spora możliwość zachwytu (ja byłam zachwycona). I jeszcze „Szum”, który podobno również wymiata, a który koniecznie muszę nadrobić 🙂

    • World War Z już od dawna za mną chodził i w sumie nie wiem nawet dlaczego tak długo czekałem, żeby ją zdobyć?! Ona w sumie jest już dla mnie kultowa przed samym przeczytaniem:D Zombie Survival też mam na liście:) Co do Szczęśliwej Ziemi – podsyciłaś moją ciekawość, w końcu nie o każdej książce mówisz, że jest rewelacyjna pisząc z dużych liter, więc musi to być wyjątkowa lektura:)

      • Wcale się nie dziwię, że już ma znamiona kultowości. Nie wiem, czy widziałeś film, ale jeśli tak, to możesz o nim całkowicie zapomnieć – książka jest prześwietna, a film był po prostu słaby i z dziełem Brooksa łączył go jedynie tytuł.
        A „Szczęśliwą Ziemię” polecam BARDZO mocno – to jest po prostu doskonale napisana opowieść, z genialną fabułą przesiąkniętą grozą 🙂 A do tego jest to męska lektura o przyjaźni i jarzmie spełnionych marzeń. Podsyłam Ci mój tekst, to może jeszcze bardziej się wkręcisz:
        http://wielkibuk.com/2014/02/20/szczesliwa-ziemia-lukasz-orbitowski/

  2. My już oboje przeczytaliśmy parę miesięcy temu „World War Z” i możemy szczerze polecić! Książka jest bardzo nietypowa ale naprawdę jest bardzo wciągająca. Świetne pomysły, świetne historie. Aż się nie możemy doczekać Twojej recenzji, my mamy w planach jakoś w końcu wrzucić swoją. Ciekawe, czy będziemy mieli podobne spostrzeżenia i ogólne wrażenie 😉

Skomentuj

