Zapowiedzi #2

Kolejna porcja zapowiedzi książkowych. Przeglądając oferty wydawnictw natrafiam na coraz więcej ciekawych pozycji. Szczególnie zainteresowała mnie Pandemia oraz Życie i czasy Stephena Kinga. Pewnie większości nie dam rady przeczytać w tym roku, ale odnotowane na blogu nie zginą i będą czekać na swoją kolej:) Jeśli jakaś pozycja Was zainteresuje wystarczy kliknąć na zdjęcie, a zostaniecie przeniesieni na stronę wydawnictwa z opisem książki:)

 

 

 

 

14 myśli nt. „Zapowiedzi #2

  1. Sporo tego 😉 Biografia Kinga moglaby byc ciekawa, ale jakos tytul odstrasza :-\ Poza tym, to troche jakby juz umarl… Jeszcze poczekam z czytaniem jego biografii.
    Najciekawiej chyba zapowiada sie ksiazka Davida Morelli, ale pozostalymi tez bym nie pogardzila 😉

  2. Faktycznie jest tego trochę, a to dopiero fragment moich podróży po stronach wydawnictw:) Tytuł faktycznie zdeka niefortunny, ale z tego, co można przeczytać o książce wynika, że chodzi o czasy kształtowania się osobowości pisarskiej Kinga. Jestem jej ciekaw, szczególnie, że czytałem Pamiętnik Rzemieślnika, która po części jest autobiografią, więc ciekawe, co tam w tej książce się znajdzie.

  3. „Pamiętnik rzemieślnika” zaczęłam czytać, ale jeszcze nie dokończyłam, poza tym, chyba chciałabym przeczytać najpierw „Sprzedawcę strachu” – jeszcze przed biografią Kinga 🙂 Z powyższych zapowiedzi interesują mnie szczególnie „Baśnie braci Grimm”, „Morderstwo jako dzieło sztuki” i „Solomon Kane” 🙂

    • Kilka zapowiedzi, za które pewnie zabiorę się po nowym roku, chociaż Pandemie i książkę o Kingu muszę zdobyć jak tylko się pojawią:) Luknij na Pandemie może Cię zainteresować;)

  4. Ooo! Nowy Pynchon 😀 Czeka na mnie na półce od roku i w końcu muszę przeczytać, jak zbliża się też polska premiera 😀 Ja wyczekuję „Ksiąg Jakubowych” Olgi Tokarczuk i „Revival” Kinga, ale nowy sezon faktycznie zapowiada się prześwietnie 🙂

  5. dużo Albatrosa.. ale sam się ostatnio zorientowałem że dużo dobrego czytam od nich i Pynchon i Bracia Grimm zapowiadają się ciekawie a do tego Harris.. jest na co czekać 😉

Skomentuj

